Компанія УКРКАРТ завершила процес ребрендингу. 10 місяців тому було прийняте рішення про оновлення корпоративного стилю та перелаштування компанії на новий стратегічний вектор розвитку. Рішення обумовлено неформальними вимогами як національного, так і міжнародного ринків фінансових послуг.

 

Віднині сервіси компанії та офіційні реквізити будуть представлені новим логотипом, що складається із двох квазі-чипів та дескриптору «Оператор платіжних сервісів»: http://www.ukrcard.com.ua/

Зокрема, в УКРКАРТ мотивували процес ребрендингу перефокусуванням основної бізнес-активності з банківського процесингу та еквайрингових послуг для бізнесу на широкий спектр ІТ-сервісів для фінансового ринку.

Нагадаємо, УКРКАРТ на сьогодні володіє статусами від НБУ: «Кліринг», «Процесинг», «Інформаційний еквайр», є оператором національної платіжної системи «ПРОСТІР» (колишній НСМЕП) і власної зареєстрованої в НБУ карткової платіжної системи УКРКАРТ. Також компанія має статус сертифікованого процесингового центру в міжнародних платіжних системах Visa та MasterCard.

«Ребрендинг обумовлений ще й принципово новим технологічним підходом до організації нашого бізнеса. Порівнюючи УКРКАРТ сьогодні та декілька років тому, можна з впевненістю сказати, що це зовсім різні компанії. Так, ми завершили процес кардинальної технічної та технологічної модернізації процесингового центру, розширили спектр послуг для В2В-ринку, оптимізували внутрішні бізнес-процеси з прицілом на ІТ-аутсорсинг загалом. Зрештою, створили технологічні передумови щодо розробки програмних рішень для платіжних систем масового вжитку», - прокоментував заступник голови правління УКРКАРТ з технічних питань Віталій Богданов.

В компанії також підкреслили, що факт ребрендингу лише позначив процес функціонального переформатування УКРКАРТ, розрахований на середньострокову та більш віддалену перспективи.

«Розрахована на два роки стратегія розвитку УКРКАРТ передбачає майже цілковите оновлення функціоналу та зміну глобального інтерфейсу компанії. Він має стати сучаснішим, більш адаптованим до новітніх комунікаційних платформ, таким, що легко впізнається клієнтською аудиторією, зокрема, кінцевими споживачами. Адже у подальшому нам не уникнути виходу на ринок розробки сервісів для платіжних систем масового вжитку, інтеграції в популярні мобільні платформи та соціальні мережі. А це вимагає освоєння принципово нових каналів комунікації та візуальних ідентифікаторів», - підкреслив голова правління компанії Олександр Пранов.

 

Довідка

УКРКАРТ понад 20 років розвиває бізнес у сфері банківського процесингу, обслуговування карткових платіжних систем та еквайрингу. Пріоритетними напрямами є підтримка інфраструктури, що забезпечує операції з картками «ПРОСТІР» (кол. НСМЕП), УКРКАРТ, VISA International і MasterCard Worldwide, а також надання послуг із реєстрації даних та адміністрування РРО для ДФС України. На сьогодні компанія володіє такими статусами від НБУ: «Кліринг», «Процесинг», «Інформаційний еквайр».