УКРКАРТ і банк «Фамільний» завершили проект з інтеграції IT-систем, який дозволить терміналам банків-клієнтів УКРКАРТ розширити спектр послуг для фізичних осіб. Зокрема, зараховувати решту після оплати послуг через термінали самообслуговування на баланс мобільних операторів. Раніше це було можливо лише на картку клієнта або на благодійність.

 


«Нова опція значно поліпшить якість сервісу наших банків-партнерів, відповідно, і їх клієнтів, – прокоментував Олександр Пранов, голова правління УКРКАРТ. – Зокрема, кіоски УКРКАРТ встановлені в Державній міграційній службі, де оплата послуг відбувається за диференційованими тарифами, і проблема решти після внесення коштів раніше становила для користувачів певний дискомфорт. Сьогодні це питання вирішено за рахунок додаткової опції зарахування коштів на зазначений клієнтом номер мобільного оператора».

Довідка:

БАНК ФАМІЛЬНИЙ працює в Україні майже 25 років, фокусується на забезпеченні періодичних платежів населення. Також розвиває власну ПС FLASHPAY, учасниками якої є 20 фінансових установ. Інфраструктуру FLASHPAY складають близько 20 тис. кас самообслуговування, 1000 кас та 12 платіжних сайтів. Послугами банку користуються близько 4000 підприємств по всій Україні.

УКРКАРТ понад 20 років розвиває бізнес у сфері банківського процесингу, обслуговування карткових платіжних систем та еквайрингу. Пріоритетними напрямами є підтримка інфраструктури, що забезпечує операції з картками «ПРОСТІР» (кол. НСМЕП), УКРКАРТ, VISA International і MasterCard Worldwide, а також надання послуг із реєстрації даних та адміністрування РРО для ДФС України. На сьогодні компанія володіє такими статусами від НБУ: «Кліринг», «Процесинг», «Інформаційний еквайр».